Viime postauksesta...

Heipsunsaa ja pirteää maanantaita kaikille!

Mun viime tekstistä on tullut tosi paljon kommentteja mulle henk. koht.
Oikeesti yllätyin ihan täysin, että niinkin moni ihminen noteerasi mun tekstin.
Kiva aina kuulla palautetta teiltä. Ja kiitos varsinkin teille jotka tulitte sanomaan mulle, että ootte mun tukena ja kuuntelette jos on huolia. Kiitos <3

Tosiaan muokkasin blogin ulkoasua ja sain viimeinkin tehtyä bannerin tänne. Ei oo hääppöinen, mutta miellyttää ainakin toistaiseksi mun silmää.

Mun mieliala on alkanut vähän kohenemaan, jonka seurauksena oon piristynyt ja joskus musta näkee jopa häivähdyksen oikeeta onnellisuutta ja naurua. Tänään vaivaisten neljän tunnin yöunien jälkeen, oloni oli koulussa yllättävän pirteä.
Mulla on ala-asteelta saakka ollut vähän ongelmia itsehillinnän kanssa ja sain välillä vielä 
seitsemännen luokan alussa järkyttäviä ja täysin hallitsemattomia naurukohtauksia. Jokunen teistä varmaan tietää kuinka tukala olo on jos joutuu pidättämään naurua vakavissa tai asiallisissa tilanteissa. Ei naurata. Tai no, naurattaapas.
Tosiaan siis tänään koulussa olin pitkästä aikaa täysillä mukana kahdella ensimmäisellä tunnilla, ja sitten jotain tapahtui. En enää vain pystynyt keskittymään. Huomio kiinnittyi kaikkeen muuhun paitsi oleelliseen, opiskeluun siis. Viimeinen tunti oli pahin kaikista. Mua nauratti ihan kaikki ja oli niiin levoton olo ettette tiedäkään. No, nipin napin selvisin tunnista ja pääsin kotiin.

Mitään ihmeellistä tänään ei siis tapahtunut, halusin vain kiittää teitä lukijoita.
Nyt kun mun olo on ainakin näillä näkymin hetkellisesti parempi, yritän skarpata täällä blogin puolella.
Mulle voi siis laittaa toivomuksia, että mistä haluaisitte mun kirjoittavan teille, ja mä teen parhaani onnistuakseni toteuttamaan teidän toiveitanne! :)
Jos sulla ei ennestään ole mun yhteystietoja, voit vaikka kommentoida tähän postaukseen, mistä haluat mun kirjoittavan. Lisäksi jos joku ei ole vielä huomannut, mun yhteystiedot löytyy täältä blogista sivulta: Kirjoittaja

Mulla ei muuta,
Kiitos vielä kun luette vielä mun juttuja, vaikka postaan harvoin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti