Lauantai Roosan ja Muusan kanssa


Moiks!

Tulin juuri lähikaupasta Migrosta.
Kävin ostamassa lauantaiherkkuja.








Roosasta ja Muusasta on toivottu paljon kuvia ja tietoja. Päätin sitten, että tänään Mulla on hyvää aikaa kertoa heistä.

Roosa ja Muusa ovat siis Minnan ja Mikon (mun isäntäperheen) kissoja.
Roosa on 8-vuotias ja Muusa 6-vuotias. Molemmat ovat rodultaan Ragdolleja, eli ovat siis pitkäkarvaisia kissoja. Kummatkin ovat myös tyttökissoja.


Roosa on kodin kuningatar. Elegantti ja välillä hyvinkin äänekäs Roosa on näyttävä ja kaunis, oman tahtonsa tunteva kissaneiti




Muusa taas on mielestäni ehkä kaksikosta seurallisempi, kun siihen on tutustunut. Muusa pelkää ovikelloa, ja aina sen soidessa Muusa rientää mun huoneen sängyn alle.
Minuakin Muusa vierasti ekat pari päivää, mutta nyt me ollaan melkein parhaita kavereita. :)


Tässä siis nyt nää kaksi karvakaveria joiden kanssa mä vietän aikaa 24/7.
Ylipäätään molemmat on tosi kauniita ja kittejä kissoja (Muusa tosi raapii huonekaluja :D).


Mä ajattelin tänään illalla katsoa mun lempi sarjaa, Supernaturalia, ja hemmotella itseäni pizzalla ja jätskillä.
Palailen siis vielä illalla varmaan kirjoittelemaan tänne.

Moikka!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti