Happily ever after

" Samalla sekunnilla ymmärsin rakastavani häntä.

Hän sai minussa esiin parhaat puoleni. Tunsin ensimmäistä kertaa itseni riittäväksi. Sieluni syttyi  tuleen ja henkeni täyttyi keltaisista auringonkukista.
Tuo uskomaton nainen sai minut tuntemaan oloni vapaaksi ja tietoiseksi.
Vertaisin hänen hymyään tuhansien vuosien iloksi. Naurunsa on kuin galaxien törmäys. Miten iloiseksi hän minut saakaan. Voi veljet. Tunnen eläväni. Veri virtaa ilosta kuplivissa suonissani. Hän täyttää minut. Kokoaa palaseni. Tekee minusta taidetta.
Hän on maailman kaunein ja kallein aarre. Minun on suojeltava häntä. Mikään paha ei saa ikinä häneen kajota. Hänen vuokseen antaisin elämäni. Häntä palvelisin polvillani ja pitäisin hänet kylläisenä elämästä.
Läsnäolonsa lämmittää minua, sytyttää tuleen ja valaisee kirkkaammin kuin mikään muu valo tässä maailmankaikkeudessa.
Haluan täyttää hänet samanlaisella ilolla, tehdä hänet onneliseksi ja tärkeäksi.
Mikään ei merkitse minulle tässä maailmassa yhtä paljon, kuin hänen onnensa.

Kuinka kertoisin sen hänelle?
Minun ei tarvitse. Hän tietää sen katseestani. Ymmärtää, kuinka paljon hän minulle onkaan.
Olen niin ylpeä hänestä. Kuinka kaunis hän onkaan selittäessään kauneimpia tarinoitaan.
Ensimmäistä kertaa elämässäni, tiedän, että hän on se ainoa kipinä, jonka elääkseni tarvitsen.
Hänen vierellään tunnen itseni niin uudeksi ja turvalliseksi. Jopa turvattomaksi, sillä veljet, hän totisesti vetää minut pohjattomaan kuiluun.
Kuiluun, joka on täynnä kauneimpia lauluja. Kauneimpia runoja ja tarinoita. Kedon kauneimpia kukkasia.

Niin voimakkaasti kukaan ei minua enää saisi tuntemaan. En edes halunnut niin käyvän. Miksi edes haluaisin? Rakastan häntä. Loppuun asti. Ja hänen kanssaan, en edes koe loppua. Hän antaa minulle alun. Kaikkeen."

- M.I.

2 kommenttia:

  1. Lähes pökerryin lukiessani ja leijasin ihan uusiin sfääreihin lukiessani Hapily ever after.

    VastaaPoista