Eilisestä myöhäinen postaus

Moikka taas!

Sori kun kirjoittelen tänne vähän milloin sattuu, pitäis varmaan tehä itelle joku lukujärjestys, että pysyis järjissään lomalla :D

Mä olisin mielelläni kirjoittanut jo aamulla teille, mut mun kone sekos ihan tyystin ja oli hidas kun mä kouluaamuisin ( _tosi_ hidas). Pienten kikkailuiden avulla sain kuin sainkin tän nyt toimimaan ja tästä lähtee eilisen päivän kertomus.

En tehnyt eilen mitään. Aamulla hoidin tiskit ja pyykit ja lopun päivästä selasin kaikki mun sosiaaliset mediat läpi ainakin tuhat kertaa.

Illalla Minnan kaveri tuli meille illastamaan ja ajattelin ruuista laittaa teille kuvia, olkaa hyvät:







Ruoka oli todella hyvää ja ilta oli sekä lämmin, että kaunis.


Mitään muuta eilen ei siis tapahtunut.
Mulla menee aina kesäloma niin, että yleensä kesäkuussa nollaan itseni ihan kokonaan: Basicly mä vaan syön ja nukun vuoden edestä univelat pois.

Heinäkuussa mä yleensä herään lomahorroksesta ja rupeen näyttäytymään ihmisten ilmoilla. :D

Veikkaan siis, että näin tulee olemaan tänäkin vuonna, eikä mua yhtään haittaa. Tuntuu, että kuukauden horroksessa oltuaan on kiva palata takaisin liikkumaan ja elämään kun on saanut nukuttua ja selvitettyä koulun jäljiltä kaiken stressin pois.

Just nyt Mulla ei oo muuta teille kerrottavana, palaan kuitenkin varmaan vielä illalla tänne asioimaan jotenkin.

Hyvää juhannusta kaikille, ottakaa iisisti ja pitäkää kamuista huolta! :)



PS. Muistakaa käydä äänestämässä vielä tän viikonlopun aikana!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti