Lauantain vilkas aamupäivä



Hei vaan taas ja aurinkoista Juhannuspäivää!

Mä en eilen viettänyt juhannusta muuten kun katsomalla kavereiden ja perheen Facebook-päivityksiä ja koitin palata viimevuoden tunnelmiin.
Nyt on sit enää puolvuotta jouluun, tänä vuonna vois kirjoittaa joulupukille jo ennätysajoissa! :D
Ei sentään, kyllä mä ainakin yritän elää kesänlämmössä mahdollisimman pitkään ja unohtaa että jo kahden kuukauden päästä alkaa kurakelit ja lehdet alkaa tippuilemaan...

Anyways,
Mulla on ollut tänään suht mielenkiintoinen päivä.
Lähdettiin 11 aikoihin liikenteeseen kun lähettiin kiertämään erilaisissa pihakalusteliikkeissä.



Käytiin myös lemmikkikaupassa ostamassa kissoille ruokaa ja katselin siellä myös erilaisia eläimiä kaloista karvajalkaisiin hämähäkkeihin... jaiks!





Käytiin myös eräässä ruokapaikassa syömässä, ei ollut kovin kummoista ruokaa siellä, mut nälkä sentään lähti.


Sitten käytiin vielä ruokakaupassa ja nyt tultiin kotiin.
Huomenna luvassa Mulla tosi jännittävä päivä, siitä lisää sitten huomenna.

Nyt Mulla ei oo muuta sanottavaa, teillä on vielä tää ja huominen päivä aikaa käydä äänestämässä. Maanantaina tulee sitten eka toivepostaus! :)

Moimoi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti