Inspiraation puute

Moikka!
Kiva taas parin päivän jälkeen palata tänne kirjoittelemaan.
Sivunnäyttöjä on jo yli tuhat, ihan huikee juttu!

Mun piti ehtiä eilen kirjoittaa teille, mutta tultiin lenkiltä Minnan kanssa niin myöhään, että en sitten enää jaksanut kirjoitella tänne.

Mun päiviin ei kuulu mitään uutta.
Olin eilen ottamassa aurinkoa takapihalla ja valitettavasti Sveitsin aurinko näytti heti kyntnesä mun iholle - paloin koko kropasta. Käytin aurinkorasvaa jonka suojakerroin on 50+... :D
Käytiin siis eilen Minnan kanssa kävelyllä. Oli tosi lämmin vaikka mentiinki iltasella.




















Tuossa kuia eilisistä huikean kauniista maisemista. Olen todella pahoillani, mutta kello on jo kamalasti ja mua väsyttäää, niin saatte vasta huomenna kuulla mun tän päiväisistä menoista.
Hyvää yötä!

1 kommentti:

  1. Hei, tämä oli ihan virkistävä kurkistus Minnan ja sinun iltalenkiltä.Maisemat silmiähivelevän avarat ja kauniit. Mukavaa juhannusaattoa sinne, kerro miten siellä vietetään keskikesän juhlaa.

    VastaaPoista